Mina mål för 2015

2014 hade jag som mål att läsa 50 böcker. När sommaren kom och jag hade läst ca 5 så kände jag att det kanske var lite väl magstarkt att klara av 40 böcker på 6 månader så jag sänkte mitt mål till 40. Men som ni kanske såg i min lista över de böcker som jag läste 2014 så lyckades jag inte nå 40 böcker utan 35. I år skall jag dock satsa på 50 böcker igen och i år skall jag bannemig klara målet! 
 
I år tänkte jag även försöka genomföra  "2015 reading challenge". Jag postar hela listan nedan så kan ni också anta utmaningen ifall ni är intresserade :) Den utmaningen är också anledningen till att jag startade bloggen, jag vill ha en anledning till att göra dessa utmaningar och då tänker jag att det bästa sättet är att skriva om utmaningarna på en plattform och dela med mig av hur jag har gjort för att lösa alla utmaningar under året.
 
Vad har ni för mål i år? Vad planerar ni att läsa?
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Svar: Jag tycker personligen att båda serierna är jätte bra! Men vet vissa som föredrar The Heroes of Olympus eftersom det känns som att böckerna riktar sig till lite äldre läsare :)

Upp